رویه بازگشت
انصراف از خرید:
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق ورود به صفحه تماس با ما و ارتباط تلفنی با فروشگاه انصراف خود را اطلاع دهید.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز غیر کاری می تواند موضوع را از طریق ارسال پیام و ارتباط تلفنی به فروشگاه اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید فروشگاه همراه باشد، دستگاه نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد.
به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت. همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و هزینه ارسال شده و بسته بندی توسط این فروشگاه؛ از هزینه پرداختی کسر خواهد شد.
ایراد فنی در کارکرد دستگاه یا لوازم خریداری شده:
در صورت وجود ایراد فنی در محصول خریداری شده حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) غیر کاری پس از دریافت، آن را از طریق ارسال پیام و ارتباط تلفی به فروشگاه اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی باشد.
وجود مغایرت:
در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت دارد، حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق ارسال پیام و ارتباط تلفنی به فروشگاه اطلاع دهید.
اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، دستگاه نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
عکس های از محصولات که در وبسایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد.
معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در صفحه محصول می باشد.
ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی:
آسیب یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ارسال پیام و ارتباط تلفنی اطلاع داده شود، پس از آن فروشگاه از همان طریق با شما ارتباط خواهند گرفت.
در نظر داشته باشید جعبه اصلی دستگاه را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل:
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ارسال پیام و یا ارتباط تلفنی اطلاع داده شود.
در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد فروشگاه و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و ما تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهیم نمود.
دستگاه و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای ما ارسال شود.
در صورتی که هنگام تحویل، هرگونه آسیبدیدگی در بستهبندی یا محصول قابل مشاهده باشد، مشتری موظف است از دریافت مرسوله خودداری کند تا سفارش جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود. بدیهی است در صورت تحویل گرفتن مرسوله آسیبدیده، مسئولیت آن به عهدهی شخص تحویلگیرنده خواهد بود.
نحوه بازگشت کالا:
لطفا پس از تایید بخش خدمات پس از فروش کالا از طریق ارسال پیام و یا ارتباط تلفنی اقدام به بازگرداندن دستگاه نمایید.
دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به همراه فاکتور فروش به صورت صحیح بسته بندی نمایید.
اگر دستگاه را به عنوان هدیه دریافت کرده اید و فاکتور همراه دستگاه ارسال نشده، شماره سفارش را در کاغذ یادداشت نوشته و به همراه دستگاه ارسال نمایید.
توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت فاکتور قرار دهید.
در صورتی که خرید خود را از طریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، بازگرداندن مرسوله می بایست از طریق همان روش پستی انجام شود و رسید پستی و یا صورت جلسه پست را به همراه دستگاه ارسال نمایید.
هزینه ارسال:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی با اطلاعات جداول وبسایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید فروشگاه برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه خواهد بود.
به یاد داشته باشید که رسید مهر شده شرکت پست نیز همراه دستگاه ارسال شود.
ارسال کالا هنگامی که مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد و مغایرت از سوی فروشگاه مربوطه در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود و ملاک بررسی هزینه ارسال؛ کد رهگیری پستی ارسال مرسوله برای مشتری خواهد بود.
هزینههای ارسال مجدد:
در صورتی که محصول بازگشتی توسط فروشگاه ما بدون ایراد یا نقص شناخته شود، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود. همچنین، در شرایطی که مشتری به هر دلیلی از دریافت مرسوله پستی یا پیکی امتناع کند (شامل مواردی همچون آدرس اشتباه، عدم حضور، یا امتناع از تحویل کالا از مرکز توزیع)، تمامی هزینههای مربوط به ارسال مجدد محصول به عهده مشتری میباشد.
ما همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین خدمات و اطمینان از صحت و کیفیت محصولات، رضایت شما را جلب کنیم. لذا خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش، از صحت اطلاعات ارائهشده اطمینان حاصل فرمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت کالا، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع فروشگاه برسانید.
