سوالات متداول

بخش حساب کاربری

چگونه می‌توانم در فروشگاه ثبت نام کنم؟
بر روی دکمه ورود و ثبت نام کلیک کنید و پس از آن بر روی حساب کاربری نداری؟ ساخت حساب کاربری جدید کلیک کنید، پس از آن باوارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ثبت رمز عبور ثبت نام شما تکمیل می شود.


رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، چه کار کنم؟
بر روی دکمه ورود و ثبت نام کلیک کنید و سپس یادآوری رمز عبور را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره موبایل و تایید از طریق پیامک؛ رمز عبور با موفقیت تغییر خواهد کرد.
چگونه می‌توانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟
پس از ورود از طریق پنل کاربری میتوانید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، آدرس و ... را تغییر دهید.


بخش سفارش

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
با ورود به صفحه محصول مورد نظر و انتخاب گزینه اضافه به سبد خرید این امکان وجود دارد فقط در نظر داشته باشید برخیمحصولات دارای ویژگی هستند که در این حالت قبل از انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید؛ می بایست رنگ یا سایز مورد نظر را انتخابنمایید.


چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
با ورود به پنل کاربری‌تان کد رهگیری پست درج شده که میتوانید کد رهگیری رو برداشته و داخل سایت قسمت پیگیری سفارشات کد ۲۴ رقمی را وارد نمایید.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
ارسال به سراسر ایران از طریق پست سریع پیشتاز مبلغ ثابت ۷۵ هزار تومان است .


آیا امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟
بله؛ اگر سفارش هنوز ارسال نشده است از طریق اطلاعات تماس در بخش تماس با ما؛ این موضوع را اطلاع دهید تا سریعا بتوانیمسفارش شما را از روند ارسال خارج کنیم. بدیهی است پس از ارسال از سوی ما امکان لغو فقط بر اساس رویه بازگشت کالا و پذیرفتنقوانین انصراف از خرید امکان پذیر است.


بخش محصولات

چگونه می‌توانم محصول مورد نظر خود را در فروشگاه پیدا کنم؟
از منوی بالای سایت با وارد کردن نام محصول یا بخشی از نام آن میتوانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
مشخصات و ویژگی‌های هر محصول در کجا درج شده است؟
پس از ورود به صفحه محصول میتوانید نسبت به مشاهده آرشیو عکس ها و ویدیو های محصول، توضیحات متنی مختصر و شرح کاملیاز اطلاعات محصول دست پیدا کنید.
آیا امکان مقایسه چند محصول با هم وجود دارد؟
بله؛ محصولات مشابه را میتوانید پس از ورود به صفحه دسته بندی یا صفحه خود محصول، نسبت به انتخاب گزینه مقایسه کلیک کنید ومحصولات جدید را جهت مقایسه در کنار هم بچینید.
نظرات سایر مشتریان در مورد محصولات را چگونه می‌توانم ببینم؟
دقیقا پس از ورود به صفحه هر محصول؛ در صورتی که محصول دارای نظر سایر مشتریان باشد یا قصد انتقال تجربیات خرید خود بادیگر مشتریان را داشتید میتوانید در بخش زیرین صفحه هر محصول به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید. 


بخش مرجوعی و گارانتی

شرایط بازگشت کالا به چه صورت است؟
انصراف از خرید، هرگونه مغایرت، آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل و ... میتواند بخشی از شرایط بازگشت کالا باشد.
در چه صورت می‌توانم کالای خود را مرجوع کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شده اید میتوانید بر اساس قوانین رویه بازگشت کالا نسبت به عودت محصول و دریافت وجوهپرداختی خود اقدام کنید.
مراحل مرجوعی کالا چگونه است؟
در مرحله اول می بایست از طریق اطلاعات تماس با ما نسبت به اعلام مشکل اقدام کنید. در این مرحله همکاران ما شرایط به وجود آمدهرا بررسی و سپس بر اساس قوانین رویه بازگشت کالا نسبت به ثبت مرجوعی کالا اقدام خواهند کرد و منتظر ارسال سفارشتان به آدرسفروشگاه خواهند ماند.


سوالات متداول دیگر

آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد؟
خیر؛ از آنجایی که تمرکز فروشگاه های اینترنتی بر افزایش کیفیت پاسخگویی و ارائه خدمات آنلاین است تا باری از مشکلات ترافیکیشهری بردارد، امکان مراجعه و خرید حضوری وجود ندارد.
آیا فروشگاه شما نماد اعتماد دارد؟
بله؛ فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک است و یک کسب و کار ثبت شده ی آنلاین است.